Vraag & antwoord

E-mailadres 

* Ik heb een verkeerd e-mailadres doorgegeven en/of mijn e-mailadres is veranderd? Hoe kan ik dat wijzigen? 

- U kunt het juiste e-mailadres doorgeven door middel van het contactformulier in te vullen. Wij zullen dit dan aanpassen. 


Groepen/Starttijd

* Wij hebben ons apart opgegeven. Kunnen we toch als groep starten? 

- Ja dat kan. Starttijden worden toegekend op volgorde van opgave. Als je toch met personen wilt fietsen/wandelen die zich later hebben opgegeven, dat is geen probleem want later starten dan toegekende starttijd mag altijd. Bij verschillende starttijden, start je dan op het laatste tijdstip van de tijden vermeld op de startkaarten van de personen met wie je wilt wandelen. 


Huisdieren 

* Mag mijn hond meelopen? 

- Zoals vermeld in de voorwaarden op onze site, is het niet toegestaan honden en/of andere huisdieren mee te laten lopen. 


iDEAL 

* Ik heb geen internet en/of ik kan niet Ideal bankieren, hoe kan ik toch meedoen?

- Betalingen zijn alleen mogelijk via iDEAL. Misschien is er een mogelijkheid dat u het via een familielid en/of vriend regelt en die voor u een iDEAL betaling doet. 


Inschrijfbevestiging 

* Ik heb geen inschrijfbevestiging ontvangen, maar er is wel geld afgetrokken van mijn rekening. Hoe kan dat? Ben ik nu wel ingeschreven? 

- U heeft een fout e-mailadres ingevuld. U bent wel ingeschreven. Het is belangrijk dat u het juiste e-mailadres doorgeeft middels het contactformulier. De startkaart - op naam- wordt  gemaild naar het opgegeven e-mailadres. 


Restitutie 

* Ik heb me ingeschreven, maar kan nu toch niet meedoen. Kan ik mijn inschrijfgeld terug krijgen? 

- Zoals vermeld in de voorwaarden vindt geen restitutie plaats van inschrijfgelden. 


Wilt u: 

- Een andere vraag stellen, 

- een wijziging doorgeven, 

- contact met de organisatie? 

 Vul dan het contactformulier in.   

Contactformulier

Contact Stichting Promotie Lutjegast

Stichting Promotie Lutjegast

Fransvisscherstraat 4
9866 AX Lutjegast

Facebook
Twitter