DE STARTKAARTEN ZIJN VERZONDEN!

Zojuist zijn alle 4.500 deelnemers voorzien van een persoonlijke startkaart voor de Abel Tasman Struuntocht op zaterdag 12 september. Alle startkaarten zijn verzonden via de mail naar alle deelnemers. Dit is voor het eerst in de geschiedenis van de Struuntocht. De voorgaande edities werden de routekaarten verstuurd via de post. Nu krijgen alle deelnemers een startkaart met een unieke barcode.

LET OP: de startkaarten worden op dit moment nog verstuurd, iedereen heeft zijn/haar startkaart voor 1 september binnen! Als u de startkaart niet in uw mailbox kunt vinden, check dan even uw spambox! 

De startkaart moet geprint meegenomen worden naar het evenemententerrein en daar wordt de startkaart gescand. Dit scannen is ook nieuw bij de vierde Abel Tasman Struuntocht. In ruil voor een startkaart krijgen alle deelnemers de routekaart met daarop de route en informatie over de diverse activiteiten aan de route. Deze activiteiten zijn langs de hele route gepland, overal  is wat te doen of wat te zien, te horen en te proeven. Ook de tijden van de zegelkramen staan op deze routekaart, er is rekening gehouden met snelle en langzame wandelaars.

De route begint in Lutjegast, vanaf daar lopen de wandelaars naar Eibersburen. Daar aangekomen staan er bussen klaar om steeds 300 wandelaars mee te nemen naar de officiële start van de Struuntocht: het waterrijke Strandheem. Vanaf daar wordt er gelopen naar Kornhorn, Boerakker, Grootegast en dan weer terug naar Lutjegast. Alle pleisterplaatsen, maar ook alles op de route is aangekleed rondom het thema ‘Water stroomt en neemt je mee, met Tasman overzee’. 


Contact Stichting Promotie Lutjegast

Stichting Promotie Lutjegast

Fransvisscherstraat 4
9866 AX Lutjegast

Facebook
Instagram